12 Aralık 2008 Cuma

Ölmek, özlemek...

Sevdiğin kadın artık sevemeyeceğin kadar güçlü...İçindeki küçük madeni deştikçe bulduğu cevherler onlar.Ve ben onu gördükçe lanet ediyorum kendi madenimi bulamadığıma.Bende istiyorum onun gibi hayaletlerle dans etmeyi.Bir fısıltılık hayatın hatalı artığı olmak istemiyorum.Dans etmek istiyorum dans.Bütün uzuvlarımı etrafa amaçsızca savurmak istiyorum.Sonra yere resimler çizmek istiyorum ayak izlerimle.İlk olarak ölümün resmini,sonrada yaşamın.Buram buram hayat kokutmak istiyorum etrafı.Sen olan bu havada daireler çizmek istiyorum kollarımla.Sembolik ve etkileyici daireler.Bunlarla beraber arşa yükselmek istiyorum.Dini hislerimin tavan yapmasını ve senin elinden tutmayı bir yandan da.Etrafımda ölmüş rahibelerin ruhlarını hissetmek istiyorum.Eski zamandan lanetlenmiş birkaç tanede şövalye istiyorum gözleri alev alev yanan.Denge istiyorum etrafımda.Aslında ne dersem deyim ben sen olmak istiyorum...

Seni özlüyorum...

Senle ayaklarımız yere değmeden dans etmek istiyorum...

Ölmek istiyorum aslında ölmek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder