12 Aralık 2008 Cuma

Bahşedilmeyecek...

Ağlayacak kadar güçlü değiliz aslında.Ve seğir edeceğimiz gemiyi seçme şansımızda yok biliyorsun...Bunu aynen benim adımı bildiğin kadar iyi biliyorsun.Sana bahşedilmiş olan kanatların elbet bir gün kırılacak ve kollarının arasına alacaksın farkında olmasan da.Çünkü o tahta gemiye kanatlarınla sığamazsın.Bende yan gemide olacağım hiç merak etme.Tam yol ilerleyeceğiz senle gemilerimizde.Kaptanlar biz,tayfalar biz...İki gemi, iki kaptan ve iki ölümlü olacağız.Tek fark kollarının arasında tuttuğun kanatların olacak.Ama benim elimde sadece avucumun içinde sıkı sıkı tuttuğum üç ağızlı çatalım olacak.Her bir ucunu özenle zehirlediğim çatalım.Dünyadaki en korkunç yemeği yediğim çatalım...Hayatı yediğim çatalım...

Savaş meleği ile şeytan arasındaki fark nedir biliyor musun?Savaş meleği her şeyini aşikar yapar.Ama şeytan kaleyi içten fethetmeyi seçer hep.Çünkü senin aşikar yaptığın işler belki küçük bir zihinsel hareketle değişebilir.Benim yaptığım işleri ise değiştirebilecek tek şey benim ona karşı geldiğim kişidir...

1 yorum:

  1. Limana geLmen önemLidir,daLgalar sana kaLmış... fırtınaLardaki hayatın alabora oLmuş gönüL teknenin diğerLeri için hiçbir önemi yok.... onlar için direği görünen yeLkenLinin Limana yanaşması önemLidir dostum...

    ki onLar iyiLiğin de kötüLüğün de yanındadır her zaman...

    YanıtlaSil